Vad betyder mest för dig?

På tåget satt jag och lyssnade på musik och det var då tanken slog mig..
"Vilken låt betyder riktigt mycket för mig?"
Jadu, frågan är inte lätt.. Men man vet nog ett svar innerst inne.
Det behöver inte just vara att den handlar om dig, ditt förflutna eller nutiden utan om kanske någon i familjen, en kompis, pojk/flickvän.
Ja.. Så jag satt där och grumlade för mig själv och jag på kom ett svar.

En låt som betyder väldigt mycket för mig är en tanke till min pappa.
Denna låt är nog en av hans favoritlåtar och jag har hört denna så länge jag kan minnas.
Varje gång den spelas så kommer han alltid upp i huvudet på mig och det är en bra sak, för jag älskar min pappa och han ställer upp för mig i alla lägen.
Men jag vill dela med mig av denna tanke till er.
Skicka gärna en länk på den låten som betyder mest för dig.
Vem vet, alla har nog olika.. Blir kul att se vad ni väljer!

Ulf Lundell - Öppna Landskap.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Oj, jag tror det är låten Halo

med beyonce. Den betyder väldigt

mycket för mig ♥

2010-03-08 @ 12:49:08
URL: http://naho.blogg.se/
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Det är nog Goo Goo dolls - Iris.. Den lyssnade jag jätte mycket på sommaren 09 när jag mådde dåligt..

2010-03-08 @ 13:14:47
URL: http://fuckingposers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0